2011. április 1., péntek

Tegnap

Tegnap este csajoztunk Zsanikámmal meg Anikómmal. Gyerekek, rég röhögtem ilyen jót! Komolyan mondom, szinte vérfrissítés volt. Intravénásan kaptam a barátokat:) Kajáltunk, desszerteztünk, röhögtünk, dumáltunk, röhögtünk,pletykáltunk, világmegváltottunk. Isteni volt. Olyanok ők nekem, mintha mindig is itt lennének mellettem. Ritkán találkozunk, de mégis tudjuk folytatnia  beszélgetéseinket. Befejezzük egymás mondatát, megértjük a másikat, tanácsot adunk, együttérzünk. Nagyon nagy szükségem volt most rájuk.
Istvánom addig Mancussal keresztapuzott meg Nikizett. Mikor végeztünk, felmentünk értük. A bejárati ajtóban kétfelől megtámasztottuk Anikót, mintha be lenne alkoholizálva. (pedig egy kortyot sem ittunk,kocsival voltam). Jól sikerült, egyikünk sem tudott a lábán megállni a röhögés miatt. Iszonyúan jó volt! Hát még látni Szabi arcát...:)
Amúgy jó volt kipanaszkodnom magam az előző posztban, mintha megjavult volna egy kicsikét.Komolyan, sokkal jobb a helyzet.Remélem, most nem szóltam el...
Holnap fogorvos Istvánomnak. Szegénykém annyira retteg... ha tudnék,cserélnék vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése