2010. október 16., szombat

Anya megszámolta a csikizőm!

Újságolta a kisasszonyunk tegnap este az apjának,aki éppen anyóséktól jött át. Az apja értetlenkedve nézte kislányát,mertmivel még nem perfekt a Manciszótárból. Pedig szerintem tökéletesen érthető volt,amit mondott. De amikor megmutattam az apjának a lázmérőt, amelyen 38,8 fok volt,akkor leesett neki,mivel is hencegett a kicsilány. Ez a láz körülbelül 10 perc alatt emelkedett ennyire. AZelőtt semmi tünet,semmi baj nem volt. Onnantól kezdve árgus szemekkel lestem a csepertyűt.Aki néha-néha elköhintette magát játszás közben. HAnem,amikor 20 perc elteltével az erősödő köhögéshez még zihálás, gyors levegőkapkodás is csatlakozott, na akkor már pánikoltam erősen. Dokinéninket felhívtam,aki persze az ország másik felén van, és nem akar kijönni a gyerekemhez. (Őszinte vagyok,meg is értettem) Azt javasolta, hogy vigyem be a kórházba,majd ott meghallgatják, nem-e tüdőgyuszi. Bementünk. A láza ekkor 38,4 volt. A zihálást sem lehetett hallani. De nagyon pánikoltam,amikor 10!!!!!percig is hallgatta kicsi kincsem mellkasát és hátát a dokibácsi. Hála az égnek, csak azért, mert alapos. A tüdeje tiszta, nem folyik az orra sem, úgyhogy valószínűleg valami vírus lesz. 2 nap múlva kontroll,addig pedig csak lázcsillapítás. Szerencsére tényleg nincsen semmi baja, jön-megy pörög ezerrel. Délelőtt kimentünk,szépen sütött a nap, és ugye kell a D vitamin is. Láza nem volt,mire bementünk fél óra után, akkor is csak hőemelkedése volt.Úgyhogy nagyon remélem,hogy megússzuk ennyivel. Amúgy pedig pont dicsekedni akartam, hogy hetek óta átalussza az éjszakát. Na ma éjszaka nyolcszor kelt. Úgyhogy inkább nem dicsekszek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése