2010. október 13., szerda

23.

Sűrű napjaink vannak. Valahogy most a hófordulót sem ünnepeljük meg, mert már én annyira készülök a következőre:))) Elméletben már sok mindent elterveztem, gyakorlatilag semmi sincs. Se időnk, se időnk... De, szerintem ezt Zita is megbocsájtja majd nekünk. Mert sokkal nagyobb ajándékot kap most, mint bárki más... Remélem. Amúgy egy tündér,aki igen csak komoly akaraterővel rendelkezik. Voltunk benn Barcikán ma délelőtt.Sétálunk a főutcán, cipőt akartam venni neki. Egy határozott mozdulattal elkezdett húzni a zebra felé. ÉN:Zita, nem megyünk most át, mert ezen az oldalon van a bababolt. Zita: NEM BOLTBA.ENYIM NEKEM HALACSKA KELL! Én:Majd visszafelé bemegyünk, veszünk halacskát, de most siessünk, mert bezár a bolt. Zita:NEM BEZÁR! HALACSKA MOST KELL, MERT ELFOGYIK.MUSZÁLY!!! Ez ellen sajnos nem tudtam mit tenni. Vettünk négyet,nehogy elfogyjon:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése