2011. március 21., hétfő

Tegnap

Tegnap este Mancuska kiabál, hogy kakálnia kell. Mire a wc ajtóhoz értünk, szól, hogy csípi a fenekét. Beszaladt neki egy pici.Ráültetem, leveszem a bugyit, még egy jó adag hígat küldött a rendeltetési helyére. Sírt, mert már nagyon régóta nem kakilt be.Megvigasztaltam, hogy nem az Ő hibája, közben azon agyaltam, hogy mitől is mehet a hasa. Reggelire baconos-rántotta volt, tízóraira joghurtot evett.De ugyanezeket ettük mi is, senkinek semmi baja. Délre anyós főzte disznóhúsleves, répával, zöldségekkel tuningolva. Nekem kicsit zsíros volt, de Mancus jóízűen betolt egy nagy tányérral. Majd a déli kakaó. Délután 3 szem háztartási kekszet evett egy kis szelet kinder csokival. Utána jött a Macicsapat (by Cucka). Mindegy, nem fáj semmije (vagyis a fogát fájlalta, de mindezt csak azért, mert az apjának is az fáj:) így annyira nem is kapott nagy hangsúlyt. Vacsira megevett egy kiskanál tarhonyás húst, meg három harapás vajas kenyeret (már gyanús volt,mert nem akart enni).De nincs semmi baja, röhög, viccelődik, rohangál. Fürdés után alvás, szintén 2 deci kakanyóval. El is alszik egy mukk nélkül, én pedig folytatom az Avatart, amiből már nem sok mindent értettem, mivel elfürdettem-vacsiztattam az elejét. Film után én is lefekszek, vagyis feküdnék. Mert köhögést majd öklendezéssel kísért bugyogást hallok a gyerekszoba felől. Átrohantam.Akkorra adta ki magából az egész napi kajaadagot.Párnára, ágyneműre, magára és a falra is jutott belőle bőven.Majd mint aki jól végezte  a dolgát, aludt volna tovább. Gonosz anyja kíméletlenül felültette, erre ébredt.Sírással. A hajától a fenekéig tetőtől talpig kakaós-húsleveses dolog folydogált rajta. Pólót lekaptam róla, szóltam az apjának hogy intézkedjen, én meg elvittem zuhanyozni a sírós, félig ájult gyerekemet. Szegénykém csak zokogott, nem hagyta azt sem, hogy a haját letusoljam, így csak gyorsan a kezemmel megtörölgettem, majd törölközőbe csavartam. Mire a nappaliban leültem vele, már csak hüppögött és félig aludt. Majd helyet cseréltünk az apjával, én beindítottam a mosógépet,ágyat húztam, meg megágyaztam magamnak a kanapén.Aztán mégsem a helyén, hanem magam mellett fektette le Zitát. Egész éjjel figyeltem minden szusszanását, hallgattam az alvását és fogtam a kezét. Rettenetesen meg voltam ijedve. Mert mi van, ha épp ekkor zuhanyzok, és nem hallom meg????? Attól, hogy én aludtam volna, attól nem féltem, mert minden moccanását meghallok még így is, hogy nem egy szobában alszunk. Mindegy, nem sokat aludtam az éjszaka. Hajnali hat után pedig vigyorogva ébresztett, hogy süt a nap, menjünk sétálni:)
Délelőtt nyűgös volt, tizenegy után mértem neki 38-at, azóta alszik. Bár milyen is Murphy, pont ma délelőtt kellett bemennem barcikára, intézni az autót (másik hőbörgős poszt lesz). De nem volt semmi baj, evett egy kicsit, levest.(nem örültem neki, mert én nem azt adtam volna neki,amitől tegnap szerintem hányt, de Manci azt akart,anyós meg nem vitatkozott vele) Most még alszik, bár már kétszer be kellett mennem, megnyugtatni, mert a szomszéd dögje felugatta.Gyereket visszaaltattam, a kutya gazdáját pedig életveszélyesen megfenyegettem, azóta csönd van.
Remélem, csak múló gyomorrontás volt. Bár az jár lázzal???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése