2011. január 3., hétfő

Megkésett BUÉK

Megkésve,de nem feledve kívánok mindenkinek boldogabb új évet! Sajnos nem volt netem,majd egy gyötrően hosszú hétig:) El sem hinném,mennyire a szívemhez nőtt már. Merthogy Mancus alvási idejében én netezni szoktam.Mert az jár nekem.Most meg mást kellett csinálnom! De legalább rendbe lett rakva a fényképalbumunk,kiválogattam és összeforgattam tízezer fényképet,sőt,filmet is néztem. Szép,nyugis,punnyadással töltött ünnepeink voltak. Szilveszterkor bulizni voltunk,hármasban.Merthogy az elsőszülöttünk is annyira erős tagja a csapatunknak,hogy fel sem merült bennünk,hogy nélküle menjünk. (Na jó,felmerült.De nem akartam a nagymamival éjszakáztatni a gyerekemet.Mert Ő az enyém.Mert csak) Este fél tíz után értünk haza,nagyon jól éreztük magunkat.Egy óra múlva pedig békésen húztuk a lóbőrt mindannyian. Az ünnep első napján semmit sem csináltunk,de az tökéletes volt.Hiányzott már,hogy csak hármasban legyünk itthon. Manciki rengeteget fejlődött mostanában.Szép kerek mondatokat használ,egymás után többet is. A kedvencem a rohangálásos.Az úgy zajlik, hogy Mancus fut elől,az apja meg utána.Gyerekszobában megkerülik a trambulint, a nappalin átviharzanak egy gyors SZIAANYA-val, majd a nappali végében lévő kerek szőnyeget megkerülve vissza a gyerekszobába.Majd újra.Meg újra. Minimum harmincszor.Vagy legalábbis addig,amíg az apja el nem fárad.Merthogy DuracellManci nem fárad. Mindeközben rohan,és mondja és mondja és mondja.Haláli! ELROHANUNK ANYA MELLET!SZIA ANYA!APA IS KÖSZÖN,SZÉPEN! KERÜLJÜK A SZŐNYEGET.NE MARADJ LE APA,SIESS MÁR.MARHA LASSÚ VAGY!(ekkor kezdek diszkréten röhögni)GYORSAN,MERT VESZTENI FOGSZ!AKKOR TE MOSOGATSZ A HALAKKAL!VAGY MAJD BESZÉLÜNK MATUKÁVAL,ÉS KIHÚZ A BAJBÓL! SIESS MÁR,NE BÚJJ EL!ÚGYIS MEGTALÁLLAK!ANYA,HOVA BÚJT APA? MEGTALÁLTALAK.LÁTOD,MONDTAM.JÓ KISFIÚ VAGY.NA MÉG EGY KÖRT.KÖSZÖNJ ANYÁNAK.SZIA ANYA. És mindezt gyorsan,futás közben.Imádom:) ha ketten kergetőzünk vagy birkózunk,akkor viccesen büdös kölyöknek szoktam hívni.Ilyenkor tudja,hogy nagy kacagásos lesz a buli,és már előre vigyorog. Tegnapi történet: István meg Zita játszanak a szobában,tologatják az autókat.De már Zitának izzik a segge,nem bír ülni.Bírkózni akar.Megtámadja az apját,majd elkezdi puszilgatni a nyakát,meg csikizni a hónaalját (merthogy mi így szoktuk).Majd amikor az apja megadja magát,akkor így szól: MEGVAGY TE BÜDÖS KÖLYÖK,ELKAPTALAK,NEM MENEKÜLSZ! (na ekkor már rettentően röhögtünk) Mindeközben volt egy jó kis megfázásunk,mindannyiunknak.István kezdte,majd Manci folytatta.Dokinál nem voltunk,mert nem komoly.Bár engem a nagytesóm barátnője eléggé lehordott,mert valószínűleg tüdőgyuszit hordtam el orvosi felügyelet nélkül.De már jobb,szerintem megmaradok. Ja,meg annyi,hogy elsején megfogadtam,hogy többet foglalkozok anyámékkal.Majd sms-t váltottunk,majd kaptam egy nagyon durva sms-t.Felhívtam őket,kiderült,anyám élettársa küldte.Kihangosította,ahogy elmondtam mindenféle mocsok szemétládának.Majd leraktam a telefont,mert anyám őt védte.Ennyit arról,hogy jó kislánya akartam lenni a kevésbé jó anyámnak.Ezt is megoldotta... Majd jövök,úgy is annyi mindenről szeretnék írni.Az új évi fogadalmam,ami nincs,erről szól.Hogy többet írok majd Mancus naplójába.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése