2011. január 26., szerda

Éjjel

Este Mancuska kúppal aludt el, 38,6-os lázzal. Zaklatottan aludt,éjjel fél egyig kétszer voltam nála.Fél egykor annyira forrónak éreztem, hogy felkeltettem.Megitattam,kapott kúpot meg a maradék nurofent. (2.5 ml) Majd kiültem a szobája ajtajába.Hajnali fél négyig ötpercenként mentem be, kézrátéttel és imákkal gyógyítottam. Reggel hétig aludt,de még háromszor felriadt addig.Délelőtt is 38,5 és 39 fok között császkált a láza, de más baját nem találtunk. Azért a megnyugtatásomra kihívtuk a dokit. Szerinte egy picinykét piros a torka, de nem látott mást.Kaptam receptet, de még várunk vele egy napot. Hátha. Reménykedek, hogy nem kell antibigyó. Addig homeopátiázunk meg házi gyógymódokkal kísérletezünk. Apropó házi gyógymód. Istvánom nem ment ma dolgozni,mert még szarul volt Ő is. Úgyhogy ennek az itthonlétnek az örömére reggelire mindenki fokhagymás pirítóst reggelizett. (Én még megtoldottam egy kis lilahagymával is.Hiába,nagy hagyma-fun vagyok). El tudom képzelni,milyen szagot áraszthattunk mindannyian:) Most Mancuska még mindig szunyál,hűvös a bőre.Nem akarom felkelteni, aludja ki magát. A gyógypuszikat és ránk gondolásokat köszönjük, biztos használni fog. Megszökni nem fogok, de olyan jól esett ábrándozni:) Viszont azt mindkét betegem megígérte, ha netalántán lebetegednék (nem fogok!!!!),akkor vállt vállnak vetve fognak ápolni.Azért lehet,ki kéne próbálni:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése