2011. január 27., csütörtök

Kialudtuk magunkat

Tegnap éjjel már István sem kelt fel háromszor lezuhanyozni meg átöltözni,mert lázas és leizzadt.Nekem sem kellett ágyat húzni. Mancuska pedig a tegnapi hosszúra nyúlt délutáni alvásából kipihenten és lázmentesen ébredt. (Vagyis én keltettem fél hatkor.) Azóta senki sem lázad,senki sem haldoklik.Na jó,családunk egyetlen férfi tagja még átélten haldoklik, de szerintem már megmarad.Ő sem lázas, csak jobb neki, ha valaki sündörög körülötte. Én még éjjel ingáztam, kétóránként figyeltem tátott szájjal alvó porontyomat, de hála istennek nyolcig megállás nélkül és lázmentesen durmolt.Úgy látszik, jót tett neki a dokinénis látogatás.Ha ezen múlik, hetente egyszer kihívom:) Nagyon köszönjük a gyógypuszikat, szuperül beváltak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése