2010. december 23., csütörtök

Eltelt az év

Újra itt a karácsony. A karácsonyi hangulat még mindig várat magára,valahogy nincs kedvem hozzá.Egyedül megint az ajándékozást várom,hogy vajon sikerült-e ismét eltalálni a kedvenceket Zitának. Sajnos idén kisebb volt az ajándékozási keret,túl sokat kellett kiadni meg még kell is,úgyhogy idén nem lett nagy ajándék.Csak tiszta szívből szóló.Istvánom nem kért semmit,szokás szerint.Én sem. Azért egy cipőt azt kaptam,mert kellett. Zizzencs kapott Tescos favonatot, trambulint, Verdás legót, ugrálós labdát, pónit. Majd holnap ébredés után átvisszük anyóshoz, míg mi itthon Istvánommal feldíszítjük a fát. Apropó fa. Tavaly eldöntöttük,hogy idén már műfenyőt veszünk.Környezetkímélőbb,nem az én lelkemen szárad egy újabb fa élete. Ráadásul annyira szépeket lehet kapni,hogy az embernek fel sem tűnik,hogy nem igazi. Amint ezt az ötletünket meghallotta a barátunk, rögvest nekünk esett.Mert hogy az Ő Zitájának nehogy már ne vegyünk élő,szép karácsonyfát!Úgyhogy ellenkeztünk egy kicsit,de jó 80 kilóval nehezebb nálam,úgyhogy engedtünk neki.Ő választotta ki már 3 hete, és ma hozta el. Csodálatos. Köszönöm neki! Sok mindennel el vagyok maradva.Nem írtam a mikulásvonatról, papókám szülinapjáról.De valahogy egyszerűen nem jutott idő. Sok felé rohangáltunk,tegnap is este 8-ra értünk haza Miskolcról.De még így is maradt le ajándék... Holnap még főzés-sütés-díszítés marad,aztán pihi a hétvégére. Bár részemről olvasás lesz:)Én most függő lettem,elég erősen.Ritkán érzem azt,hogy valami ennyire magával ragad,beleélem magam.De a Twilight sorozat most ezt tette velem.Mostanra ért ide a könyvtárba.Beleolvastam,és nem bírtam letenni.Hihetetlen volt.5 nap alatt (jobban mondva 5 éjszaka alatt) kiolvastam a 4 könyvet.Most indultam neki másodjára:) Mára vége. Minden egyes idelátogató barátomnak nagyon kellemes ünnepeket kívánok szívem minden melegével!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése