2011. január 5., szerda

Kerge

Úgy látszik,a tegnapi napfogyatkozás igen csak hatással volt a lánykára. Tiszta kerge volt egész nap. Nyüszögésben világcsúcsot alkotott.Mondjuk ebben benne van a tizenhetese is. Fel van dagadva,kb 3 milliméteren szét van már repedve,csüng az ínye meg a genny belőle. Kenem neki (Jobban mondva Ő saját magának), de ennyi.Fogat mosni szerintem ezért nem akar,könyörögni kell neki. Miután megesküszöm neki 66-szor,hogy nem érek a fájóshoz,utána engedi csak,de akkor is fogja a kezem. Mekkora változás ez azzal szemben,hogy eddig azért könyörögtem,hogy egy nap ne hússzor mossunk fogat. Változnak az idők... Tegnap írni akartam még, hogy a szobatisztasággal is nagyon jól állunk. Már a délihez sincs pelus lassan 2 hete,és egyszer sem volt baleset. Az estit még nem akarom elhagyni,pedig az is száraz szokott lenni reggel.Csak van egy kis fóbiája a gyereknek. Ha megemlítem,hogy menni kellene alvás előtt wc-re,akkor üvölt,hogy nem kell pisilni. És nem is pisil.Már fenyegettem,zsaroltam,könyörögtem,de semmi. Úgyhogy inkább hagyom.Inkább elhasználunk még egy csomag pelust,csak ne sírjon.Mert azt az egyet nem bírom elviselni. Tegnap délután felkelt Mancus,nézte a mesét (ébredés után még lustizik egy keveset,és azt Shrekkel,Verdával vagy Kacsamesékkel tölti). Utána kijött, majd el kezdett sírni.Hiába kérdeztem,hogy mi a baj,nem válaszolt.Csak kapaszkodott belém és sírt.Én ringattam,énekeltem,arra kezdett megnyugodni.Aztán újra kezdte,majd bónuszként lepisilt. De nem csak pár csepp,hanem úsztunk.Szegénykém utána még jobban bőgött. Aztán végre abbamaradt, majd 2 perc múlva már úgy röhögött,mintha semmi sem történt volna előtte.Hiába na, még 2 év után is tud meglepetést okozni... Zárásként pedig egy kis Manciduma: Szokott minket kiküldeni a szobájából,merthogy mondja,hogy ez az én szobám.Mondja az apjának,hogy menj ki innen,menj a szobádba.Majd megfogja a kezét és áthúzza a hálónkba. Aztán engem is kézen fog,mondja hogy menjek a szobámba.Mivel mondtam neki,hogy nincs több szoba a házban,ezért gyengeelméjű édesanyját pedig kihúzza...a konyhába.Köszi...Apja lánya.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése