2011. január 19., szerda

Tegnap

Tegnap voltunk röntgenen. Fél kilenc után értünk oda, azt mondta a nővérke, hogy kb fél órát kell várnunk. Nem gond, vittünk kekszet meg könyvet,elleszünk. Mikor tíz óra körül már az utánunk lévőket hívták,akkor már elborult az agyam. Megkérdeztem a nőt, hogy ugyan már meddig várjak egy egészséges gyerekkel a betegek közt, ha már mindenki bemegy? Csöppet sem voltam udvarias, de már untam az egészet. Szegény Zita tényleg egy angyal volt, csak a vége felé akart már mindenáron hazamenni. Miután szóltam , egy percen belül behívtak. Szólítják Zitát, felállunk (ketten voltunk), majd a nő flegmán megkérdezi, hogy csak ketten jöttünk? Mondtam, hogy igen.Erre azt mondta, az nem lesz jó, mert akkor ki fogja lefogni a gyereket.Mondtam, hogy ezt a gyereket senki sem fogja lefogni, mert Ő már okos, megérti hogy mit kell csinálni. Erre dúlva-fúlva bevezet a vetkőzőbe, majd morog, hogy majd figyeljem csak meg, hogy neki lesz igaza. Derékig levetkőztettem, majd felállítottam a röntgenágyra. Már tudta, hogy neki kell a hátát támasztani a falnak, és hogy mozdulatlanul kell maradni. Tökéletesen csinálta. Mikor az első felvétel megvolt, akkor a hárpia megeresztett egy mosolyt, hogy nagyon ügyes volt. A második felvételre az arcát neki kellett tolnia a röntgengépnek, tátott szájjal, mozdulatlanul. Ez is tökéletesen sikerült, még csak fogni sem kellett. Mikor kész lett, a nőszemély nem győzte dicsérni Zitát, hogy milyen ügyes meg okos, meg hogy Ő 20 éve dolgozik itt, de még ilyen okos és engedelmes kislányt nem látott. Rém büszke voltam Rá, de azt látnotok kellett volna, hogy Zita milyen büszke volt saját magára. Kinn a váróban a székszomszédunknak is eldicsekedett:) Tündéri volt! Amikor jó fél órára rá megkaptuk az eredményt, kaptam egy próbainfarktust. Merthogy rá van írva, hogy ödémás az orrmellék- és arcürege, illetve durva kötegezettség van a tüdején. (Az utóbbi az apja leletén is rajta van) Azt hittem, hogy nem fogok tudni továbbmenni, annyira megijedtem. Majd bepattantunk a kocsiba, leszaladtunk a dokinéninkhez. Ő megnyugtatott, hogy semmi komoly, ne aggódjak, sőt a sápadtságot is töröljem le az arcomról, mert csak megijesztem a gyereket. Ő továbbra sem hall semmi kórosat, a kötegezettség sem jelent semmi rosszat, az orra pedig majd kialakul.(Másik doki illetve a védőnő azt mondta, hogy valószínűleg a tüdőgyusziból maradt valami vissza) De azért kérjek egy időpontot a pulmonológiára. Csak az a baj ezzel, hogy 3 hétre adnak időpontot. De nem gond, nagybátyám barátnője a megyeibe orvos, úgyhogy megígérte, hogy majd Ő bevisz pénteken minket oda is (merthogy a gasztroenterológiára is Ő visz minket). Nem is tudom, mit csináltam volna nélküle. Úgyhogy most nyugizom, amennyire csak tudok, és próbálok csupa negatív leletet bevonzani. Mert sikerülni fog! Mert Zitának semmi baja nincsen!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése