2010. november 30., kedd

Wc művész és telefonguru

Kisasszony rendesen megjavult az elmúlt napokban.Már csak néha-néha köhög, főleg ha túlhajtja magát. És szobatiszta!!!! Nem akartam eddig írni róla,nehogy elszóljam. Még a szülinapja előtt kezdtük, hogy napközben csak bugyi volt rajta. Voltak balesetek, főleg az elmélyült játszás miatt. Volt,amikor elfelejtkezett arról,hogy nincs rajta pelus.De olyan is volt, hogy bugyiban ült rá a bilire.Elfelejtette levenni, én meg nem voltam a közelben. Sokat kellett mosni, a padlónk csillog villog a gyakori feltörléstől:) Nagy segítség volt, hogy kevés a szőnyeg nálunk:) Ha megyünk valahová, meg alváskor még pelusozok, de már akkor is szokott szólni. A déli alvásokból általában szárazon ébred. De még azt sem merem levenni. Ha becseppen is pár csepp a bugyiba,akkor addig tartja ,amíg nem érünk a wcre. Merthogy nagywc-re jár. Nem kellett a bili. Bár valamelyik nap elővettük,mert 20 perc alatt sikerült csak a háromnapi nagydologgal megbirkóznia, és abban könnyebb volt neki. Nagyon féltem ettől,mert ismerem a lányom, és tudom, hogy mennyire hebrencs. Első pillanattól tudta,hogy mit és miért csinálunk, és mégis elfelejtkezik róla. Elsőbb a játék... de nem számít, mert 4 hét alatt látványos eredményt értünk el vele:) Nagyon büszkék vagyunk rá! A másik, hogy pöpecül kezeli a telefonomat.Pedig nem könnyű eset,érintőképernyős. Viszont imádja rajta magát nézegetni, mindig kéri, hogy a felvett videókat játsszam le neki. Aztán valamelyik nap épp a kékcsempésben ültem,amikor meghallom, hogy a telefonom elkezdi lejátszani a csúszdás videót. Gyorsan elkönyveltem,hogy megőrült, biztos elromlott.Megyek ki, Mancika ül a kanapén és nézi a videót! Kikapcsoltam, lezártam a billentyűket,és megkértem, hogy mutassa meg,hogy csinálta. Még megkérdezte,hogy melyiket akarom látni!!! Aztán feloldotta a billentyűzárat, menübe lépett, saját fájl, videók,saját videók, majd odalapozott a 11-ik videóhoz és megnyitotta! Én meg csak lestem, mint hal a szatyorban! És még csak 2 éves! Ha elmesélik nekem,nem is hiszem el... Sok mindenről írhatnék még, de nincs nagy kedvem. Úgy volt,hogy ez lesz István utolsó munkanapja, de aztán tegnap bejelentette, hogy még a decembert is végighúzza.Szomorú lettem...már annyi mindent terveztem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése