2010. november 2., kedd

Ma reggel

még olyan post volt a fejemben,amit ha megírtam volna, tuti kihívják rám a gyámügyet. Merthogy: Tegnapelőtt este a gyermekem elaludt az apjával a nagyágyban,míg én az esti toalettemet készítettem, ezért a nagyon fontos gyógyszerei és gyógyhatású készítményei nem adatottak bele a szájába. Fúj, rossz anya. Tegnap délelőtt sikeresen lefejelte a kisasszonyunk a tévés cipősszekrényt. (Igen,nem telik rendes tévésszekrényre::)) Ezáltal nőtt egy egészen picike púpja,ami estére már nem látszott, viszont a szőnyegen felhorzsolt orra napról-napra jobban látszik,a varasodás miatt. Tegnap este, temetőlátogatáskor egyszem magzatom sikeresen meglapogatott egy mécsest. Természetesen segítő apukája közreműködésével. Merthogy anyóssal álltunk a sír egyik oldalán, Zizzencs az apjával a másikon. Számolták az égő és nem égő mécseseket. Aztán a vége felé hirtelen Mancsi rátenyerelt az egyik mécses fém tetejére. Ami égett,természetesen. Temetőlátogatás vége, ordító gyereket azonnal elláttuk. Mire hazaértünk,addigra az ujjai alatti párnácskák illetve négy ujjvége bepirosodott. A gyors közbelépésnek hála, csak piros volt, fájni csak a forróvizes fürdő alatt fájt, amit jégmacival a kézben abszolváltunk. Estére már semmi baja sem volt, reggelre már nem is látszott. Ma reggel arra ébredtem 6 óra 20 perckor, hogy a gyerekbirodalomból erőteljes kiabálás hallatszott, nekem címezve: ANYA!!!!ÉÉÉÉÉÉHES VAGYOK!!!!!NAGYON ÉHES A POCAKOM!!!! Mire az apja átért, a poronty már erőteljesen hisztizett. Még jóreggelt csókot sem kaptam tőle, mert annyira éhes volt. Természetesen a 3 perc múlva elé tett tányér már nem érdekelte, jobban lekötötte az apjával való hancúr. Azóta hála istennek semmi kárt nem tettem a gyerekben, bár délelőtt egy részében nem is velem volt, mert én fodrásznál voltam. Tényleg,az is tök jó volt,ahogy fogadott,amikor hazaértem. Meglát, lassan odajön hozzám, közben le nem veszi a szemét a hajamról. (Sötétebb lett jópár árnyalattal) Majd átölel, puszit ad és a fülembe súgja: ANYA! FESTÉKES A HAJAD!!! Betegség tekintetében haladunk, már csak néha-néha köhög, és elég sokszor előfordul, hogy egybefüggően 2-3 órát is alhatok.Holnap kontroll, nem tudom, hogy mi lesz. Lehet, hogy újabb röntgen,lehet,, hogy azt is megússzuk. Minden esetre talán magmaradunk:)))Köszönjük a sok gyógypuszit,emilt,telefont, el sem tudjátok gondolni, hogy mennyire jól esett. Köszönöm. (A képeket Zita egy éves korától már nem töltöm fel, mert arról az időről rengeteg van fenn. Meg a gépem sem nagyon akar képet tölteni. Pedig kellene, mert kész a gyerekszoba-festés, meg van pár nemakaromhogyelfelejtődjön kép is. Majd egyszer:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése