2011. augusztus 25., csütörtök

2.nap az oviban

Tegnap estétől kisasszony csak azt  hajtogatta, hogy reggel megyünk oviba, én meg dolgozni, és most egyedül lesz . Reggel már alig várta, hogy induljunk, százszor rám szólt, hogy siessek, mert elkésünk :) Aztán amint beértünk, elfogyott a  lelkesedés, már a cipőhúzás után is azt mondta, megvár engem, nem megy be nélkülem. Aztán szépen eljátszott, de most inkább egyedül vagy velem. Nem akart a többi lánnyal szülinapost játszani, bár azért hallottam, hogy magában ő is dúdolta a happy birsthdayt. Aztán olvastak Mártikával, egy másik asztalnál. Lelkesen magyarázta, mit lát a képen, szinte nem volt olyan kérdés,amire ne válaszolt volna jól. Be kell vallanom, nagyon félek attól, hogy nem jól tanítgattam itthon, hogy esetleg lemaradása van a többiekkel. Főleg így, hogy Ő a második legkisebb eddig a csoportban. Aztán Mártika felvetette, hogy anya elmegy kávézni. Zita pedig kikísért, puszit adott, majd Mártikával kézen fogva visszament olvasni. Majd másfél óra elteltével mentem vissza, kinn játszottak az udvaron. Horgásztak (fa halacskákat kellett botra és cérnára akasztott horoggal kifogni),nagyon élvezte, meg rohangált Vanesszával. Úgy látom, még mindig Ő a favorit. Katával nehezebb,mert nagyobb, nem hagyja Zitát érvényesülni, Luca pedig kisebb, és félénkebb. Vanessa pedig hiába idősebb, jól elvannak együtt. Figyel Zitára, aki egy kicsit még mindig feszélyezve érzi magát szerintem. Bár már ma is hallottam a harsány kacagását végre:)
Holnap pedig úgy tervezzük, hogy nem megyek be vele, mert megyünk a házikónkhoz is. Azért reggel még apa felszerel az oviban a falra egy képet meg üzenőtáblát, mert a gondnokbácsinak nincsen kalapácsa.Zita pedig magától értetődően rávágta, hogy majd apa megszereli:) Így hát már társadalmi munkázunk is:)
A szabad időmben pedig barátnőztem, kávéztunk, világmegváltottunk. Jól esett:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése