2011. február 14., hétfő

Fogdoki?

Már régóta gondolkozom a dolgon, és anno meg is beszéltem a gyerekdokival, hogy Mancust majd elvisszük fogorvoshoz. Hiába nem cumizik, teázik,nasizik,mégis rettentően lepedékes a foga.Naponta háromszor mosom neki, öblögetjük sima vízzel is napközben, de két fogmosás között láthatóan belepedékeződik (jól megaszontam). Pedig annyira vigyázok rá, születésétől törölgetem az ínyét,amióta meg foga van, azóta kefével is mossuk, de hiába.Pedig gyönyörű szép hófehér fogacskái vannak, amit nagyon sokáig szeretnék megtartani neki. Hála istennek, nem romlik, nem látok rajta kezdődő szuvasodást, de inkább megnézetjük. Van nekem egy dokinénim, isteni jó keze van. Teljesen fájdalommentesen, és ráadásul olcsón dolgozik. Egy a "gond" vele, gyesen van:) Tündérszép iker fiai születtek, valamivel Mancus után. De a gyerekdokink azt mondta,amikor kinn volt nálunk, hogy Ő úgy hallotta, hogy már dolgozik. Úgyhogy felhívtam. Sajnos nem dolgozik, de az asszisztense megismert, és azt mondta, hogy a helyettes dokinéni is aranyos, nyugodtan mehetünk hozzá. Úgyhogy szerdán fél tízre kaptunk időpontot. Remélem, ezzel megalapozom kettejük kapcsolatát, és Zitám nem fog annyira rettegni a fogdokitól ,mint a szülei...Bár én már kezdem leküzdeni,hála a gyeden lévő dokinénimnek:) Ti mit használtok a gyermeketek szájhigiéniájához?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése