2011. február 7., hétfő

Dilemma

Beszélgetünk az egyik ismerősömmel.Jobban mondva próbálunk beszélgetni, de valahogy nem jutunk előbbre. Mert én nem nézem a Valóvilágot,nem nézek sorozatokat, sőt még a BK-t sem. Mert nem köt le, nem érdekel,hogy ki ölt meg kit, ki szavazott kire, illetve ki ármánykodik a másik háta mögött. Ellenben megnézem a híreket, szívesen olvasok akár éjszakákon át, és még szívesebben olvasok hangosan mesét, építek kockából, rovom a köröket a nappaliban lóként. Mikor az ismerős ötödjére próbál tőlem valami infót kicsikarni egy sztárról, én meg csak a vállamat vonom rá, mert nem ismerem, akkor felsóhajt: Hát milyen kismama vagy te? Otthon ülsz egész nap és még ezt sem tudod? Mért nem a tévét nézed ahelyett a hülye könyv helyett??? Én pedig legszívesebben azt válaszoltam volna neki, hogy azért nem, mert nem akarok olyan begyöpösödött házisárkány lenni, mint te. Azt hiszem, belőlem már sosem lesz társasági lény, ha ilyen a társaság... Félre ne értsetek, de valahogy nem köt le egy sorozat sem, főleg, hogy főműsoridőben nálunk is főműsor megy. Emiatt én nem érzem kevesebbnek magam, mert nem néztem egy dalolós kiválasztást sem... viszont úgy látszik, kevesebbet érek... Mire visszamegyek dolgozni, el kell kezdenem felzárkózni a celebekből.Mert mindenki ilyen meg olyan hajat kér, mint annak a valakinek abból a sorozatból...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése