2012. január 24., kedd

Újabb betegség...

Pénteken, amikor hazahoztam az oviból, ebéd után,még semmi baja nem volt. Jókedvű,cukibogár volt. Aztán lefektettem, és 10 másodperc alatt elaludt. Akkor felmerült bennem a kósza gondolat, hogy beteg lesz, de elvetettem. Aludt másfél órát,kipihenten ébredt. Este fürdés után lefektettem, köhintett egyet, de semmi komoly nem volt. Éjszaka már gyakrabban köhögött, nem bírt felszakadni a váladék.Szombat reggel mi korán elszaladtunk bevásárolni, anyós vigyázott addig rá. (arra inkább nem mondok semmit, hogy önhatalmúlag adott a gyereknek 2,5 ml algoflex babyt, mert azt hitte, hogy kanalas orvosság.És mivel reggel köhögött, hát adott neki.Fel bírtam volna robbanni az idegtől!) Hazafelé gyógyszertár, de sajnos nem volt homeós köhögéscsillapítójuk, így ACC-t hoztunk haza. Kapott szombaton kettőt, kezdett felszakadozni neki. Vasárnap reggel kicsit csavarogtunk, szintén nem láttunk rajta semmit, néha-néha köhintett. Azért Szonjáékhoz már nem mertem bevinni. Délután körmöshöz mentünk, kettesben.(kapott 4 körmére pici rózsaszín pillangót, oda meg vissza volt a boldogságtól teljesen.Persze másnapra lekopott, azóta is azzal nyúz:))
Este lefektettem, már lázasnak tűnt. 38. Kapott algoflexet, lefeküdt. Éjszaka óránként keltem hozzá, figyeltem. Hajnalban ismét láz, köhögött egész éjjel, majd megfulladt.
Reggel 39 fokos lázzal ébredt reggel hatkor. Kapott lázcsillapítót. Dokinénivel konzultáltam, szeretné meghallgatni, viszont időpontot nem tud adni.Sebaj.Egytől van rendelés, déltől szobroztunk a rendelő előtt, így elsők lettünk. Szegény Mancika nem élvezte a szép napsütést, az ölemben feküdt, szundikált.Nagyon szarul volt, köhögött, csorgott a könnye, folyt az orra, lázasodott. Háromnegyed egykor bekerültünk a váróterembe, ahol egy gyors anyuka lazán elvette előlem az első sorszámot.Én pedig laza kézmozdulattal, egyik kezemben Zitával, gyöngymosolyt csillantottam, kivettem a kezéből, és megköszöntem, hogy segített nekem kivenni a mi sorszámunkat:) Diszkréten röhögött pár anyuka a háttérben, aztán amikor a hölgyemény kitipegett, még gratuláltak is:) A váróteremben Mancust amúgy már a hideg is rázta, az ölemben csüngött végig, a kabátomba burkolózva. Bent a dokinéni megvizsgálta, vírusos a torka. Antibigyó helyett Spiropentet kapott a  köhögésére, és Isoprinosint mellé. Azért elővigyázatosan írt fel antibigyót is, ha netalántán rosszabbul lenne, de ne legyen rá szükség jelszóval adta ide. Kiváltottam a két szirupot (4000 forint,majdnem lehidaltam), az iso-nevű csodaszerből már kapott is délben. Egy órácskát aludt, de rázta a hideg, nehezen ment le a láza. De jelentem, hatott a gyógyszer. Este még produkált egy 38,5-öt, de azt is vidáman, pörögve. Éjszaka egyszer sem kelt fel (nekem óránként csörgött a telefon, hogy felkeljek megnézni, mert a kisasszony most sem volt hajlandó mellettünk aludni, csak az ágyában),nem volt lázas, szinte nem is köhögött. Jelentem, vígan  elfogadom a drága gyógyszert, ha így használ!!!! Komolyan, nem hittem benn, de meggyőzött:)Ma már csak köhög, meg menne ki, de ma még szobafogságban van:) De úgy nézem, túl van a nehezén, hála Istennek. Na meg az Isoprinosine-nek *!

*Az immunrendszer védekezőképességének fokozására szolgáló gyógyszer, mely Herpes vírus, bárányhimlő, kanyaró, mumpsz, citomegalovírus, Epstein- Barr vírus, humán papillomavírus okozta fertőzések, ún. "immunhiányos állapotok", fertőző vírusos légúti betegségek, májgyulladás, agyhártyagyulladás kezelésére alkalmas.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése