2011. június 2., csütörtök

Paramami

Amióta megírtam ezt a bejegyzést, nem sok minden változott. Még mindig keveset iszik, fél liternél már örülök erősen.  Mivel a pulmonológiás-allergiavizsgálatos papíruszt még nem vittem vissza a dokinénihez, így mára intéztem egy időpontot. (Mondanom sem kell, kisasszony orvosi táskával a kezében és sztetoszkóppal a nyakában ment dokinénihez, ahol kijelentette, hogy nem agysebész lesz (anya a hülye,tudom), hanem doktornéni!) Beszélgettünk az allergiáról, hogy nem erős, nyugodtan kapjon napi szinten tejet illetve tejterméket, mert az kell. Aztán elárultam az én parámat. Merthogy nekem ugye van a vesebetegségem. Aztán meg hogy Zita is keveset iszik illetve wczik. (napi szinten kettő és négy között van) Úgyhogy holnapra kaptunk egy beutalót hasi ultrahangra, meg vér és vizelet vizsgálatra. Csak hogy megnyugodjak, hogy semmi baja nincs az én gyermekemnek. (azzal az érzéssel nem tudom hogy fogok elszámolni, hogy miattam okoznak fájdalmat a gyerekemnek....)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése