2011. június 12., vasárnap

Büszkeség :)

Eddig,amióta Zita szobatiszta, mindig szólt, ha menni kellett. Aztán felállt a wc fellépőre, majd segítettem neki bugyit és nadrágot húzni, majd popsit törölni. Mindig mondogattam, hogy már egyedül kellene lehúzni a bugyit, de nem akarta.
Tegnap délután ültem a wc-n. Aztán kiabálást hallok a mellettem lévő fürdőből: APA?KI FOG ZITAPOPÓT TÖRÖLNI???  Teljesen egyedül bement a fürdőbe, bezárta magára az ajtót, a szekrényből elővette a bilit (ami azért volt itthon, mert vizeletet vettem vele tőle),lehúzta a nadrágját és bugyiját, majd pisilt! Én annyira örültem,meg olyan büszke voltam rá! Azóta wc-re is egyedül megy, nincs már JÖN A PISI! kiáltás, már csak törölni kell neki! Ő is töröl, de az még messze nem tökéletes. De felkapcsolja a lámpát is, meg lehúzza a wc-t is, meg illatosít is :) Tökre cuki, ahogy utánozza a mozdulatainkat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése