2011. június 14., kedd

Hetes

Drága Beámtól kaptam a felkérést, miszerint szeretne rólam hét titkot megtudni. Megpróbálom.
  1. Lusta vagyok. Javíthatatlanul és menthetetlenül. Ez azért is furcsa, mert amíg nem volt Zita,addig mindig mentem,mint a mérgezett egér. Úgy látszik,a kialvatlanság ezt hozza ki belőlem.
  2. Bármikor elcserélném az anyámat bármire. Szeretem Őt, és köszönöm neki, hogy életet adott, de ennyi. Soha nem fogok neki megbocsájtani azért,amit ellenem tett. Soha.
  3. Minden autónknak lelke volt. Hiszem és tudom is. Azt is, hogy hülye vagyok:)
  4. Legtitkosabb vágyam amióta megszültem: szülésznő szeretnék lenni. Segíteni akarok, részt venni abban a csodában, ami egy új élet születése.
  5. Van egy kispárnám,amit még apukám csinált nekem. Alig van benne már pár szál toll, de nem adnám a világ minden kincséjért sem. Van hozzá 2 huzatom. Szintén apa varrta, az ovis paplanhuzatomból. Egeres-zsiráfos. Csak és kizárólag azzal vagyok hajlandó elaludni,illetve fontosabb eseményekkor is velem van. Szüléskor is ott volt.
  6. Imádok olvasni.Átkerülni egy másik világba. Kedvencem Fable. Megkaptam szombaton a páromtól az új könyvét, de nem mertem belekezdeni, mert akkor nem tudom lerakni. Tegnap este kezdtem el. Mindjárt vége...
  7. Szeretek ablakot pucolni, amióta csodarongyim van hozzá. Csak hideg vízzel kimosom, letörlöm és kész. Mondjuk ettől függetlenül azért már lehetne pucolni...
Én már nem tudom tovább küldeni, mert sokaknál már járt. De mindenkinek nagyon szívesen elolvasnám a titkait :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése