2012. február 27., hétfő

Egy újabb első lépés

Az elmúlt héten Zita végig oviban volt!!! Hip-hip-hurrá! Bár pénteken már csak heten voltak a csoportba, úgy , hogy a dadusunk és az egyik óvónénink is beteg volt, de Ő kitartóan bírta.
Pénteken amúgy Istvánom nem dolgozott, így az egész napot el csavarogtuk, elmentem vele maszekolni, vásárolni, majd együtt hoztuk haza Zitát is. Nap közben beszéltünk a barátnőmmel, aki  ment a miskolci Kocsonyafesztivál P mobil koncertjére. Picit fájt a szívem, de mivel István annyira nem rajong érte, így nem is említettem meg. De Ő igen :) Mondta, hogy Ő a barátnőm uracskájával meg Zitával otthon maradnak, mi meg menjünk nyugodtan koncertezni. Úgyhogy hatkor bementünk Andiékhoz, a családomat leparkoltam, mi meg Andival végigtomboltuk a közel 2 órás koncertet. Amióta Zita megszületett, még nem voltam, főleg így, hogy egyedül.Tíz óra is elmúlt, hogy hazaértünk, de Zita még csak nem is volt fáradt. Persze a srácok is jól elvoltak, kabarét néztek, kirakóztak. Aztán még beszélgettünk egy kicsikét, 11 óra után mentünk haza. Szégyen -nem szégyen, de Zitát majdnem éjfélre sikerült csak ágyba dugnom, annyira fel volt pörögve. (Persze reggel hétkor azért kelt menetrendszerűen) Szombaton ebéd után azért bementünk együtt is, végigjártuk a fesztivál sétálóútvonalát, vettünk kocsonyát meg meggymagos tevét a kisasszonynak, azóta azzal alszik el. Vasárnap itthon voltunk, vagyis kinn, annyira jó volt az idő. Bár mindkét nap egy picit folyt az orra a kisasszonynak, így ma a biztonság kedvéért nem engedtem oviba. (Persze ma már kutya baja, hála Istennek). Nekem pedig a torkom jobb oldala fáj már pár napja, ami sikeresen tovább terjedt, így az éjjel azon gondolkoztam, hogy kilopom Zita kezéből a tevéjét, és felmelegítve a fülemre rakom. Egész éjjel alig aludtam, annyira fájt a jobb fülem. Úgyhogy reggel doki, aki nem látott a torkomon semmit, a fülem gyulladt egy picit.Kaptam fülcseppet meg antibigyót. Remélem, ez már az utolsó próbálkozása ennek a nyamvadt vírusnak, és végre nem leszünk többet betegek. Istvánommal is voltunk kedden fogorvosnál, bedagadt meg fájt egy foga, amin korona van. Úgyhogy Ő is antibigyózik. Remélem, végre vége van, és a tavaszt már tiszta szervezettel fogadhatjuk mindannyian :) Mert már nagyon közel van! Annyira jó!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése