2012. február 12., vasárnap

Baráti összeröffenés

Tegnap ez volt nálunk. Akik megyünk nyaralni, azokat hívtuk meg vacsira. Majdnem töltött csirkecombot sütöttem (azért csak majdnem, mert nem volt jó a bőre, így külön mellette sütöttem a tölteléket), tört krumplival, zöldséges rizzsel, kukorica- és uborka salátával. Isteni lett, dicsérte mindenki. A nagy sütés-főzés közepette rádöbbentem, hogy már nem tartozom a kezdő háziasszonyok közé. Már nem esek kétségbe a feladat nagyságán, hogy sok emberre kell főzni :) Aztán mi lányok sangriáztunk, meg közelebbi ismeretséget kötöttünk Nicolaus barátunkkal. Bár Ő már nem volt ismeretlen, tavajelőtt Hajdúszoboszlón már összebarátkoztunk :)
Zita szokás szerint tündér üzemmódban állt, még úgy is, hogy a déli alvását kihagyta. Kicsit későn kelt reggel, nyolckor, így hiába fetrengett ebéd után egy órát, nem tudott elaludni. Azért este fél tizenegykor még mesét akart nézni alvás helyett :) Bár tuti csak viccelt, mert lefektettem, és mikor 2 perc múlva benéztem hozzá, már a nyála csorgott a nagy szunyában :) Olyan cuki ilyenkor, kezét-lábát szétdobja, tátva a szája, és úgy szunyál. Cukipofa.
Tegnap amúgy sikerült vásárolnom neki egy szuper kabát-nadrág együttest,újfent. Az úgy történt, hogy 2-3 hete megállapítottuk, hogy kinőtte a kabátját, ha felemeli a kezét, akkor kilátszik a csuklója. Úgyhogy nézelődtem egy keveset, majd az egyik kedvenc bizományosomban sikerült vennem egy citromsárga-szürke kabátot kantáros nadrággal. Bélelt, ráadásul bőven az ujja alá ér, így jó lesz szerintem rá az év végei télen is.(Ha nem, akkor tévedtem)Ráadásul potom összegért, 3000 forintért vettem.  Aztán pár napja, az egyik vendégem kérdezte, hogy az unokája ruháit is ugyanabba a bizományiba szokta a lánya beadni, nem-e akarom előtte átnézni. Igent mondtam, így tegnap felmentem hozzájuk. Rögtön elővett egy halvány lilás-rózsaszínes kabátot egy szürke nadrággal. A nadrág magasított derekú,kantáros, a kabát vastag, pluszban benne van egy vastag kicipzározható mellény. Megnéztem az árát, 18 ezer forintért vették, lazán beillik síruhának, olyan vastag. És potom 3500 forintért az enyém lett :) Csodaszép, nagyon örültem neki. Úgyhogy hiába várom már a tavaszt, azért így tél végére még jól bevásároltam a kisasszonynak :) Hiába, nem hagyhattam, hogy másé legyen.
Amúgy újfent beteg, a múlt hét hétfői hőemelkedés az nyomtalanul elmúlt, így szerdától újra oviba járt. Tegnap már láttam rajta, hogy nem stimmel valami, igazam lett. Mára már rekedt, és szép zöldek folynak az orrából. Úgyhogy a hét eleje ismét törölve oviból. Remélem, hamar rendbe jön, mert 1: piszkosul elegem van már a betegségekből, 2: csütörtökön életünk legelső farsangja lesz, muszáj ott lenni!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése