2013. február 18., hétfő

Itt a farsang...

Sőt,már el is múlt. Mint azt tudjátok, a mi ovink kicsi. 4 csoport van összesen, kicsi a tornaterem is. Viszont számunkra a legjobb,és ez a lényeg. Na szóval, zárt farsang volt ismét. Kiscicám kiscicának öltözött be, Lili barátném jóvoltából. Ugyanis kisasszony mi más, mint hercegnő szeretett volna lenni. De nem ám sima fidres-fodros ruciban, hanem földig érő,rózsaszín,uszályos nyalánkságot képzelt el magának. Anyukáék pedig meghajlottak volna a gyermek szava előtt.Hetekkel ezelőtt elkezdtem keresgélni, de a megadott paraméterekkel rendelkező csodát sehol nem találtunk. Aztán jött Lili, aki egyetlen fotóval felcsigázta a kisasszonyt. Apuka miatt két hétig csak álom volt, majd valóság lett a cicajelmez. Kincs felvette, és olyan boldogságot láttam az arcán, amit el sem képzeltem volna.Már visszaszámoltunk a jelmezbálig, naponta meglestük a szekrényben felakasztott jelmezt. Volt egy főpróbánk is, ahol én, a tudatlan anyuka FEKETE orrot és bajuszt festettem a csemetének, aki ezt kikérte magának, merthogy a cicáknak rózsaszín orra van. És tényleg!!! Kimentem, összefogdostam mindhárom cicánkat,és tényleg rózsaszín orrot kellett a nagy napra kencézni. Aztán eljött a péntek, amikor is teljes menetfelszerelésben, egy rosszalkodó autóval a nyakunkban, két tálca sürgős sütivel *, egy mikróval **,illetve teljes családi létszámban bevittük a csemetét. Átöltözött, aztán úgy otthagyott minket, mint Szent Pál ... Se puszi, se nem semmi. De nem bántuk, mert annyira boldog volt, és életünkben először (és remélem utoljára) hagyta el a mondat a szánkat: Ne játssz a farkaddal !!! :)
(Képzeljétek, a kilenc kislányból 6 volt hercegnő :))
Aztán elrohantunk cédét írni, Shakira,Gangnam styl,meg hasonlók volt a cél... Visszarohantunk, gyereket kirángattuk a csoportból, hogy egy fényképet kattintsunk legalább róla.Aztán még megfésültem az óvodavezetőt, a meghívott együttesnek segítettünk kipakolni, aztán hazamentünk. Kipihentük az előző nap dorbézolását, amikor is a szerelmesek napja címszóval két jó pasival tölthettem az estét :) Az egyik a párom, a másik pedig Bruce Willis volt :) Nekem tetszett a film, bár szomorú voltam a végén, mert nem hiszem, hogy láthatjuk többet a sármos mosolyt egy új filmben...
*előtte való nap szólt az óvónéni, hogy édes sütit senki sem készített a csoportbulira, így szokás szerint nagymamit riadóztattuk, aki isteni fincsi hólabdát és kókuszkockát rittyentett a bulizóknak, amíg én kibabáztam magam a gyönyörű szép Abigéllel és fáradt szemű anyukájával :)
 ** bedöglött az ovi mikrója, de pénz az nincs a javításra, így apuka ismét felajánlott egyet

3 megjegyzés:

  1. Bruce Willis-sel én is randiznék egyet:)

    VálaszTörlés
  2. Na ugye-ugye, hogy mindenki hercegnő volt, mondtam én, hogy tetszeni fog neki a cica.
    Idén mi elefántok leszünk, szóval ha szeretné jövőre lehet Fánika!!
    Imádom a hólabdát :)

    VálaszTörlés