2011. május 5., csütörtök

Újra a cipőről

Ugyebár ott hagytam abba, hogy megérkezett a megrendelt cipedli, ami túl nagy lett. Telefon után kiderül, nincs kisebb, másik meg nem tetszik. Úgyhogy nem kértem visszáruzást, merthogy azért oviba majd jó lesz benti cipőnek.
Aztán kedden csörög a telefonom. A srác hívott a supycipőtől, hogy jött be nekik egy 23-as, és hogy szeretném-e inkább mégis kicserélni. Mondtam neki, hogy nem, merthogy sóher dög vagyok, nem akarok fizetni rá. Mondta, hogy nem kell. Szerdán jött a szállító, elvitte a miénket, ma délelőtt meg hozta a másikat. Ingyen és bérmentve. Soha nem gondoltam volna, hogy létezik ilyen. Hogy telefonálgat nekem, holott én lemondtam a cserét meg az új rendelését. Komolyan mondom, kezd visszaállni az emberekbe vetett hitem :) Vannak még csodák :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése