2010. december 20., hétfő

Karácsonyi kívánság (JÁTÉK!!!)

A szabályok: Add tovább a listaírós feladatot további 7 bloggernek Linkeld be őket. Hagyj náluk megjegyzést, értesítsd őket Írd meg a karácsonyi kívánságlistádat. Küld el a listát a karácsonyi ajándéklistára, azaz a radmila.morgan@gmail.com címre Szurkolj, hogy teljesüljenek a kívánságaid. Legyen boldog karácsonyod!!! Az alábbi kívánságlistát Lilitől kaptam.Meg kell mondjam,alaposan feladta nekem ezzel a leckét. Világ életemben egy szép,nyugodt,nem ivó családot szerettem volna.Ahol a szülők (mármint én és a párom) izgatottan várják a gyerkőcök ajándékra felcsillanó szemét.Sokáig tiltottam magamtól az efféle gondolatokat.Jó volt minden úgy,ahogyan van címmel.De azért minden szilveszter éjjel magamban elsuttogtam ezt a kívánságom.Amit meghallgatott az ég.Már a harmadik karácsonyunkat várjuk igazi családként.Azt hiszem,nem is kívánhatnék többet. Egy csillogó zöld,és egy huncut barna szem néz rám a mostani fa alól is.Imádom őket,kell ennél több? De,mint minden ember,én is telhetetlen vagyok.Mert szeretném,ha a tágabb és szűkebb családomnak is teljesülhetnének a kívánságai. Szeretném, ha nem lenne betegség nálunk. Kérhetnék sírig tartó boldogságot is, de tudom,hogy azért mindenkinek meg kell dolgoznia. Szeretném,ha sikerülne István jövendőbeli terve a munkahelyével kapcsolatban.Hogy végre ne a gondterhelt arcával fogadjon munka után,hanem boldogan,hogy egy olyan helyen dolgozik,amit szeret,ahol megbecsülik. Szeretném,ha a Jézuska meghozná Zitának a Verdás legót :) Arról sajnos le kell mondanom,hogy a lambériás játszóházat megkapja.Ide,ebbe a házba már nem fogja szerintem. Ha nem lenne beteg többet, ha egészséges, boldog felnőttet tudnánk nevelni belőle. Ha pedig mindezt megkapják,akkor én már boldog leszek. (Esetleg valaki megoldhatná nélkülünk az építkezést.Vagy ez már túl nagy kérés???:)) Nagyon köszönöm,hogy ezt kiírhattam magamból.Nagyon jól esett. Végül pedig a hét ember,akiknek nagyon szívesen elolvasnám a karácsonyi listáját: Andi és Leila akik ismeretlenül is a szívembe fogadtam. Bea,Máté és Milán akiket már 29 éve szeretek,és a távolsággal sem szűnt meg ez iránta-irántuk Bea,Máté és Botond akikkel majd egyszer rokonok leszünk,ha a gyerekeink is úgy akarják:) Hajni,Dani és Regina akiket szintén csak innen ismerek,de a szívemhez nőttek Kata,JJK és Dominik akiket szintén nagyon szeretek Móni és Nelli akiket szintén nagyon szeretek Sziszi,Regina és PocakSzofi sem maradhatnak le azoktól,akiket szeretek,és remélem,hogy jövőre tényleg találkozunk élőben mindannyiukkal. Lehetne még sorolni a sort,mert mindazokat,akik itt nálam oldalt ki vannak linkelve,én mindannyiukat szeretem.Azért járok hozzájuk,mert jól érzem magam nálunk,szurkolok a babásoknak és a leendő babázóknak.Kíváncsi vagyok az életükre,velük örülök az örömüknek,és velük sírok a bánatukon. Lilit is itt ismertem meg,aztán később jöttünk rá,hogy roppant közel vagyunk egymáshoz.Már találkoztunk párszor,és rengetegszer beszélgetünk telefonon.Ő az,aki megért,segít,megnevettet.Egy igazi barát,akire nagy szükségem van. Köszönöm Lilikém a játékot,és azt,hogy ismerhetlek .Szeretlek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése