2013. július 11., csütörtök

Pszt! Csak meg ne hallja!

Csak halkan elsuttogom ide nektek: ALSZUNK ÉJSZAKA!!!! Sőt, napközben is ! Durván négy és fél év, kisebb-nagyobb beetetések árán, de megérhettem ezt is: aludhatok éjszaka! Komolyan mondom, örömmámorban úsztam, amikor először rádöbbentem, hogy basszus, nem keltem fel pár napja! Igen,kicsit lassú a felfogásom, fáradt voltam, így nem esett le először.No meg nem egyszer fordult elő az is, hogy nem emlékeztem rá reggel, csak a sarj mondta el, hogy voltam nála...Úgyhogy megállapítottam a tényt, nem kell több gyerek jelen állás szerint! (Na jó, ezt majd később,ha már nagyon kialudtam magam,majd újratárgyaljuk)
Azóta kipihent vagyok, nyugodtabb is, na meg a reggeli örömpillanatokat is az apjukkal hamarabb felfogom :) Ő vette észre, hogy hamarabb viszonozom a reggeli ébresztő simiket, mint anno :)  Hiába, az ember ennek is nagyon tud örülni! Annak meg még jobban, hogy túléltük mindannyian :) Hiába, nem könnyű kialvatlanul az élet!

1 megjegyzés: