2013. március 13., szerda

Szevasz Gyula!!!

Hááát, az úgy kezdődött, hogy a családban én vagyok a leggyengébb láncszem mostanában. Úgyhogy én kisebb-nagyobb megszakításokkal betegeskedek. Orrfolyós-tüsszögős-nyafogós bacik, de hát ugye f@sza gyerek vagyok én, orvoshoz minek. (a terhességet-szülést kizárva,nem is voltam jóóóó pár éve) Aztán meggyógyultam, de maradt egy frankó kis ugatós köhécs.Ami később fullasztós lett.Most pedig már annyira, hogy nem tudok elaludni, hamarosan a lakásból is kizárnak,mert felugatok mindenkit.Reggel pedig hazafelé jövet még a kocsival is félre kellett állni, mert féltem,hogy behajtok az árokba egy ilyen fulldozás során.Úgyhogy dokinál voltam! Igen,Én :) Volt egy tüdőgyulám (természetesen lábon kihordott), úgyhogy most antibigyó meg köptető tulajdonos lettem :) De remélem,most már aludni is fogok tudni :)

4 megjegyzés: