2013. március 18., hétfő

Nem péntek,de 13-a.

Mint utólag kiderült, 10 éve vezetek autót. Hogy honnan derült ki? Egy rendőr világosított fel. Kemény 5000 forintért...Ugyanis tudtátok ti azt, hogy a jogosítványotokon kétféle dátum szerepel? Az elején, a fénykép mellett a jogosítvány kártyájának a lejárata, ami az én esetemben 2013.05 hó. Tehát, okos kis szőke buksimmal én naivan azt hittem, hogy még ráérek. Na nem. Ugyanis a hátoldalon, (amit ugyebár fehér ember nem néz...) szerepel egy másik dátum is, ami véletlenül sem egyezik meg az előző oldalon találttal. Ugyanis az jelen esetben 2013.01.23-án lejárt. Úgyhogy "kedves kis aranyos rendőrbácsi" megbüntetett. Nem törődött azzal, hogy a gyerekem, aki bepánikolt a feszültségemet látva,a hátsó ülésen zokogott, illetve azon ígéretemmel, hogy mivel a házunktól 500 méterre vagyunk, hazamegyek, és reggel első dolgom lesz megcsináltatni. Nem, a rend zord őrének szüksége volt a pénzre.Úgyhogy nekünk a szerencsés 13-ánk így zárult...
Másnap persze 13 ezer röpke forintért megcsináltuk a jogsimat (meg a személyimet is, mert májusban az is lejárt volna).
Úgyhogy a drága gyermekem hófordulója most sok mindenről nevezetes lett :) Lett új pápánk, aki az apukám szép nevét adta magának, és megszületett egy kishugi is, akinek a születési napját már jóelőre eltaláltam, vagyis az anyukával együtt :)

5 megjegyzés:

  1. A Mi egyik kedves szomszédunk is pont ugyanígy járt ezekkel a dátumokkal ...Hatalmas mázlija volt hogy nem igazoltatták közel egy évig:)

    VálaszTörlés
  2. Az a 13-dikában, hogy minden belefér, pro és kontra, rá lehet fogni, hogy azért mert 13-a van :)

    VálaszTörlés
  3. Sajnálom, hogy így jártál, viszont ez érdekes infó nekem is gyorsan meg is lesem a jogsim :)

    VálaszTörlés
  4. Meg vagyok hatva :)
    Csak összejött az a 13. a, és remélem, a kezdeti nehézségek után tényleg szerencsét hoz majd.
    Sajnálom, hogy ilyen zsarut fogtál ki :/

    VálaszTörlés