2015. február 5., csütörtök

3.nap

Én az a fajta vagyok,aki nem tanul a saját hibáiból (másokéból sem), hanem kétszer-háromszor minimum a falnak megyek,fejjel. Így volt ez most is. Valószínűleg meghúzhattam a combomat, mert nem simán izomfájdalmaim vannak. Emelni nem tudom... no mindegy is, ma ismét mentünk edzésre, és elfelejtettem, hogy kíméleten vagyok. 20 perc láb edzés után esett le a tantusz. Akkor abbahagytam, és folytattam a kar-has-popsi edzést. Másfél órát húztunk, 20 perc szauna utána. Úgyhogy azóta ismét nagyon fáj, hajlításra sem reagál. Mindegy, túlélem :) élvezem :)

1 megjegyzés:

  1. Kend be valamivel, és pihentesd! Nagyon jó még ilyenre a kineziológiai tapasz, vagy mi. olyan kék, meg rózsaszín, biztos tudod.
    És csak fokozatosan!
    Vigyázz magadra! puszi

    VálaszTörlés