2012. október 7., vasárnap

Húzós napok után...

talán még húzósabbak :) No de mit számít, ha végre dolgozhatok, hozzájárulhatok a családi kasszához, hogy végre nem érzem haszontalan otthon lébecolósnak magam.
Az egész nyáron kezdődött, amikor le kellett mennem az Euronicsba, Istvánomnak elhozni valami cetlit. (Hozzáteszem, hogy a tulaj-főnök, Istvánnak barátja). Akkor beszéltem Gáborral, hogy nincs-e véletlenül munkája.Akkor derült ki, hogy előtte való héten vettek fel a mellette levő bútorboltba eladót...Sajnálta Gábor, hogy nem szóltam neki hamarabb, de hát ez van. Mikor mentem hazafelé, le kellett állnom a kocsival, mert sírtam. Nagyon rosszul esett valami miatt...
Azóta már voltam Miskolcon is, de oda családi kupaktanács után nem mentem vissza. Most pedig benzinkút.
2 próba napon vagyok túl, sikeresen. Rögtön első nap pár órája után már kasszát kaptam, illetve az eladásaim is hozták a napi normát ( Meg van szabva, mennyi rágót és shelles ajándékot KELL egy nap eladni.Sokat...)  Pénteken már 8 órát dolgoztam, és keddre és szerdára már beírtak 12 órázni is. (Sok, de ez van). Péntek este, holt fáradtan (8 óra alatt egy percet sem ültem, és kajálni sem volt idő)értem haza, alig vártam, hogy magamhoz ölelhessem Mancit, akit nem én hoztam haza...Beszélgettünk, tervezgettük a jövőt, hogy ki-mikor hozza majd el Zitát oviból, mivel én 6tól 6ig fogok melózni.Na meg mellette szombatonként a suli.
Ekkor csöng a telefon. István megnézi a kijelzőt, somolyogva felveszi. Beszél pár szót az illetővel, majd átadja nekem...
Gábor volt. Elmegy tőlük egy csaj a boltból. Hitel ügyintézőnek és eladónak szeretne engem oda!!!! ÉSSSSSSSSSS! Már hétfőn kezdek!!!!
Sell kutas főnököt még este megkerestem, sajnálja nagyon, mert nagyon ügyes voltam, de természetesen megérti. Sőt, azt mondta, hogy ha valamikor máskor munkát keresek, vagy ez nem jön össze, akkor bármikor rögtön visszavesz :) Nagyon jól esett,amit mondott !
Azóta csak jár a fejünk, mi és hogy legyen. Zitát reggel én vinném, majd elmennék dolgozni.(9-5ig)István elhozná oviból 4kor, ha még van címe, akkor felvinné mamámhoz, ha nincs, akkor mennének haza. Ha nem ér el oviba, akkor nagymamám vagy valamelyik ovis csapattárs hozná haza. De erre még valami megoldást kell találnunk. Úgyhogy most tervezgetünk, na meg örülünk ezerrel :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése